13 lutego 2017

Wiosenne candy


Katarzyna na swoim blogu oglosila wiosenne candy.

Z przyjemnoscia rowniez i ja zapisuje sie do zabawy!!!

Zapisac sie mozna do 21 marca.


I w odpowiedzi na pytania:


* Najchetniej i najprzyjemniej wyszywam na kanwie 16 ct lub 18 ct.
Polubilam rowniez len.
I tak mi sie blaka mysl po glowie, ze najchetniej ostatnio wyszywam na ... kolorowej kanwie :)

* Mulina najczesciej uzywana przeze mnie jest wloskie Profilo i DMC.
 Gdzieniegdzie trafia sie nasza Ariadna.
Kazda mulina lubie haftowac. Kazda znajdzie swoj kawalek materialu i haft.

* Jak na razie nic innego haftowi nie towarzyszy i nie zabiera mu cennego czasu.
Marze o szydelkowaniu, ale ciagle nie mam okazji zabrac sie za szydelko :)

1 komentarz:

  1. Witam, ja mam odwrotnie, nie mam okazji by zabrać się za haft:( A tak bardzo bym chciala.. Kiedyś przyjdzie i na mnie pora;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń