26 maja 2015

Przygotowania do salu chata za miastem

sal chata za miastem na blogu kolorowy swiat fasoli

rozpoczyna sie dzis.....
Wybralam czerowny domek. Jakos najbardziej przypadk mi do serca, szczegoly tego luku rozanego i gladiole mnie po prostu urzekly....



I dzis sie zmotywowalam, aby sie zabrac za ... wszystko...

Wydrukowalam schemat.
Niestety za zalem popatrzylam, ze schemat jest kolorowy. O ile nie przeszkadza mi to w wyszywaniu, to jednak wydrukowanie 19 stron podjaly zapas kolorowego w drukarce tuszu.

Z tego co widze, to rozmiary to: 331 x 246
Nie licze sumy do postawienia xxx... Bede miec na to czas :)

Potem byl moment na chwycenie pudelka DMC i .....
proba zapanowania nad chaosem... Wyszywam rowniez Lust mulina DMC i one maja swoje pudeleczko, tu pozostale niteczki, w ktore wpadl balagan... A tego nie lubie... Bardzo nie lubie... Co jak co, ale w mulinach musze miec istnie ksiegowy porzadek....
Wszystko jak w archiwum..

I niestety.... zonk

Posiadam 24 kolory, do tego moge skorzystac z 16, ktore siedza w Lust...
Ale czeka mnie wydatek na 56 innych. Trudno.
Nie zamierzam kombinowac z zamiennikami na profilo albo Ariadne. Oj nie.
Zdecydowalam. Ten haft tylko w DMC. W odroznieniu od rozyczki, ktora leci Profilo.


Na szczescie nie mialam problemu ze znalezieniem odpowiedniego kawalka materialu. Kawal bialej 18, kupionej w pasmanterii realnej, Idealna pod ten hafcik.

Na dzis moj postep, czyli wogole rozpoczecie wyglada tak... zobaczymy ile uda mi sie osiagnac do 26 kolejnego miesiaca :)
Nie kratkuje kanwy, bo robie to na biezaco w trakcie... Zbyt czesto mi sie zdarzalo przesuniecie o jeden... i potem byl problem. Teraz dziesiatkuje w trakcie...



13 komentarzy:

  1. Jak ja lubie przygotowania do nowego haftu :-). No i zakup spory ale efekt koncowy na pewno bedzie tego warty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszlam do wniosku, ze kupie tylko te, na biezaco strone :) Watpie, zabym szybko wyszywala wszystkie, wiec powolutku sie wyda $ :)

      Usuń
  2. Ten domek jest tak piękny,że aż zapiera dech...Gdybym miała mniej rozgrzebanych projektów na pewno bym się skusiła.Tymczasem będę podglądała Twoje postępy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też ten domek spodobał się najbardziej )
    Będę podglądać i kibicować !

    OdpowiedzUsuń
  4. będę kibicować - uwielbiam Kinkade :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe kiedy beda pierwsze xxx ? :) kibicuje tobie i sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałam tą samą chatke :) jest piękna!
    Stoje na tym samym etapie co Ty ^^ bede wyszywać DMC i też mam znikome kolory ale sukcesywnie będę dokupywać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obraz! Ciekawa jestem efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest wyzwanie ! Miłej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj będzie się działo! Wiernie kibicuje i aż sama jestem ciekawa jak będą wyglądały wyłaniające się z kanwy domki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będziesz haftować jedną,czy dwoma nitkami? Ja wybrałam środkową chatkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobacze jak przymierze sie do materialu :) Niby to 18, ale musze sprobowac. Z reguly lubie dwoma, ale fajnie byloby nawet 1.

      Usuń