24 maja 2015

Brzozy Luca S.


"Native Birchesin the light"
Tak nazywa sie schemat, ktory kupilam. Jak dla mnie po prostu: brzozy.

Zakochalam sie w tym widoczku, bo tesknie do niego!!
Skorzystalam z oferty promocyjnej casa cenina na koniec roku, gdy wszytsko mialo 31% obnizki. Teraz, gdy podejrzalam, ten zestaw kosztuje ok. 30 euro. Ostatniego grudnia cena byla niszka. Skusilam sie na niego. Nie mialam jeszcze doswiadczenia z gotowymi zestawami, wiec mialam ochote sprobowac czegos nowego.

Zestaw zawiera:
* kanwe 18 zweigart, kolor lekko ecru z liniami pomocniczymi
* muliny Anchor (kolorow 35) zawieniete na 3 organizery, posegregowane symbolami, wiec raczej jaki numer to anchora bedzie nie do odgadniecia
*igla
*duzy czytelny schemat, z symbolami latwo wpadajacymi w oko

Schemat pochodzi z Moldawii. 
Wymiary 340*230 (78.200 xxx)




Jak dla mnie jest wygodny do wyszywania poza domem. Mam wsyztsko ze soba, jedynie musialam sie przyzwyczaic do kolorow nici i symboli, a nie odszukiwania ich numerka. Zaczelam od lewej gornej strony i nie powiem, bo niezly dziobacz... Ale warto!! Wyszywa sie fantastycznie. Powoli, bo moze wyszywam go poza domem, ale przyjemnie. Zdziwila mnie jakos nici Anchor. Bardzo grubiutkie, lekko puchowe, welnianie, sama nie wiem jak okreslic. Kiedys mialam przypadkiem Anchora w dloni i nie podszedl mi, a tu w zestawie.... Mrrr....

Wygodny podrozniczy zestaw.... Nie klopotliwy. Nie musze myslec o brakujacej mulince, bobince, zamienniku.
Hmm.. Problem moze byc jak mi braknie nici... Ale to sie okaze pod koniec wyszywania.
Wyszywam jak zalecone w instrukcji: 2 nicmi .
Moglaby byc nawet jedna, bo grubiutke one sa, ale jak zalecili w ten sposob? 





Brakuje mi widoku naszych brzoz.
Tesknota za krajem sie ozdywa.
I dlatego sie na niego zdecydowalam.





8 komentarzy:

  1. Nie dziwię Ci się... nostalgiczny widok...
    Ja tak tęsknię za wierzbami rosnącymi wzdłuż wiejskich dróg...

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek daje poczucie spokoju, przyjemnego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny widoczek. Zestawy Luca S sa naprawde ladne. Sama wyszylam jeden i drugi czeka na skonczenie i bardzo je sobie chwale. A ten widoczek jest wspanialy. Sama bym sie na niego skusila. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie zaczęłaś :) Widok cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za tak wyczerpujące informacje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham brzozy...jak dla mnie są magiczne...
    Będzie piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obraz - haft również będzie rewelacyjny. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny widoczek. Bardzo ciekawy zestaw,wszystko porządnie posegregowanie nie trzeba męczyć się samemu z sortowaniem nici. Bardzo lubię brzozy mam ich kilka przed domem ale taki lasek marzenie.

    OdpowiedzUsuń