27 września 2014

*** tu haft, tam haft***

Niby wszystko sobie zaplanowałam na jesień i zimę w haftach, ale.... nigdy nic nie jest pewne do końca... Wzorów jest mnóstwo i niestety czasem jestem bardzo podatna na kuszenie.....

Ponieważ mam nadzieje szybko skończyć kotki i rosetki, wiec mam miejsce na .... co?
Tak, tak, na nowe hafty....

Rosetki na dziś są takie, ciągle w trakcie pracy. Zostały 2 strony.



Zapisałam się na dwa nowe SALe....
Skusiłam się na: 


1. Sal Cytrusowo - Warzywny w grupie na fb.
SAL zorganizowała Iskierka z bloga iskierka
Zaczynamy  w styczniu 2015, więc czasu na przygotowanie jest dużo :) 
Miejsca wolne są jeszcze, więc kto chętny.....





Temat wyszywany jest świąteczny i fajny, ja uwielbiam takie wzorki :)
Jedną z kusicielek na SAL była Kasia z krzyzykowe-szalenstwo.
Sądzę, że miejsca wolne również sie znajdą, odjazd 1 października....





Miałam już nie kupować zbędnych gazetek, ale jakoś siłą przyzwyczajenia dojrzałam nowy numer "Idee di Susanna" na październik...... Kupiłam. Nie wstawiam całej obfotografowanej tylko kilka cosików, co mnie urzekło.


 Spis treści cos obrazuje....


 Temple Shirle w wersji black& white

 Urzekła mnie fotka po prawej, przypomina mi minki mojej córeczki :)


 Wróciły kolorowe schematy. Już nie wiem, czy się z tego cieszę. Gdy poznałam gazetkę, były właśnie kolorowe, potem po 2012 zrobiły się czarno białe, nie mogłam się przyzwyczaić, ale w końcu bardziej mi się spodobały, i teraz na nowo kolorowo. 

 Delikatne hafty kwiatowe na lnie połączone z kwiatowym motywem na materiale, super, ale jeszcze nie dorosłam, aby takie cudeńka stworzyć.


 Ptaszek:) 

 Zapowiedź następnego numeru i innej gazetki tylko dzieciom poświęconej.






5 komentarzy:

  1. Podziwiam zapał...ja nie nadaje się do SALów...wzór musi mnie zachwycić, muszę się w nim zakochać...inaczej ochota nie przychodzi i zawsze jest coś ważniejszego ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wzory, wspaniałe plany! Ech, żeby doba byłą dwa razy dłuższa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoja wersja rosety, plany hafciarskie fajne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne wzory. Zauroczona jestem Twoją Rosettą, marzy mi się jej wyhaftowanie. Bardzo proszę, jeśli możesz prześlij mi wzór na elagawrys@wp.pl Z góry dziękuję i polecam się na przyszłość jakbyś jakiegoś wzoru szukała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń