4 września 2014

Hafciarskia lista życzeń | Cross Stitch Wish List Tag

Zawsze w sieci znajdzie się cos fajnego :) Blog kokardka zaproponowała taką zabawę....
Spodobało mi się to bardzo, że stwierdziłam, ze spapuguję :)
Ciekawe co wyjdzie z tego za rok :)

Zasady Hafciarskiej listy życzeń (Cross Stitch Wisch List Tag)
  • zamieszczamy post zatytułowany "Hafciarska lista życzeń" lub "Cross Stitch Wish List Tag",
  • opisujemy co najmniej trzy projekty, które chcielibyśmy rozpocząć i/lub zakończyć w ciągu roku (zdjęcia mile widziane),
  • tworzymy etykietę "Lista życzeń" i podpinamy pod nią wpis,
  • za rok sprawdzamy postępy :)

Moja hafciarska lista życzeń obejmuje zdecydowanie więcej niż 3 projekty :P


1.  Kobieta w szarościach. Zakochałam się w tym obrazie, który jest dla mnie bardzo osobisty.... Chciałabym go oczywiście jak najszybciej skończyć :) Krzyżyków jest bardzo dużo...... 

2. Kieliszek wina, w którym się zakochałam...

3. Momenti di vita by Parolin. Już zaczęłam pracę na lnie, ale ostatnio nie miałam zbyt dużo czasu, aby do niego zasiąść.... Mam nadzieje, że za rok będzie gotowy...

4.  Buteleczki z perfumami. Niestety brakuje mi 2 stron schematu, które chyba przez przypadek skasowałam, szukam go uporczywie po sieci i mam nadzieję na jego odnalezienie...

5. Glicynia po prostu mnie urzekła. Wszystko do niej mam już gotowe.... Brak tylko dodatkowego czasu...

6. Lust czyli pożądanie. Przymierzam się do tego HAEDa, a planuję skompletować sobie wszystko na moje urodziny w listopadzie. Taki sobie zrobię prezent.

7.SAL Rosetta. Zakochałam się w tym wzorze. Swój postęp oceniam jako prawie połowa drogi za mną. 

8. Jak się nie zakochać w tym wzorze??? Bardziej w sepii, ale zaczęłam. Postęp jako 1/8 ??? Hihi. Mam nadzieje szybko go skończyc ....


Buuu - tylko 8 pozycji? Oki. 

12 komentarzy:

  1. Sześć, ale jakich! Życzę powodzenia w realizacji listy.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu lista marzeń! Nie dziwię się Twojemu zakochaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze kazdy ma swoja lista marzen:) I to jest super!!

      Usuń
  3. Genialny poscik, super pomysl! Piekne plany :) Powodzonka wiec zycze w ich realizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ambitnie! Spore i dość trudne projekty, życzę wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spore - fakt, ale ja lubuje sie w takich problematycznie czasowo obrazkach :)

      Usuń
  5. Ambitne wyzwanie , śliczne wzory , flakoniki z perfumami bardzo mnie kuszą , żeby też jes wyhaftować . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz bym haftowala perfumki, ale zgubilam 2 strony schematu!!! Rozpacz!!

      Usuń
  6. Plany obłędne! Kobieta w szarości niezwykła a i pozostałe wzory piękne :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponująca lista! Twoja doba chyba trwa więcej niż moja. Życzę powodzenia w realizacji! Będę śledzić postępy:)

    OdpowiedzUsuń